Thursday, December 17, 2015 @ 10:10 PM  0 stares
Assalamualaikum and Hi everybody!

Syukur bila dapat kawan yang ingat birthday kita ni. Lol actually depa takda lah ingat mana, facebook, instgram and twitter yang ingatkan depa! Haa, okay thank you for all your wishes. I'm blessed.

Then my friends and I decided to hang out together. Niat sebenar nak main bowling then end up pergi karaoke. 3 jam okay. Farah paling gila. Sis syak dia ada ambil pil sebelum masuk karok sebab suara dia memang power! Hahaha!

Sambil tunggu Pqah and Atul sampai we went to Restoran Ayam Penyet. Maklumlah perut semua dah tak tahan laparnya.


Farah please senyum dengan lebih ikhlas nanti ok?


#4444


Sorry memang tak dapat cover dah pipi tu. Moga projek diet kali ni berjaya. Amin.

\

#4433


#2112


Then si Pqah ni lapar katanya! Dia pi melantak KFC pula.


Pqah ni ada perangai pelikgais, dia selalu cari nasi bila midnight. Tapi masalah sekarang ni berat badan dia maintain. Untungnya kauu!


Us. Unfortunately, Mai and Wanie tak dapat join. Huhu.


#7767


#5441


#1123


ft. Maryam and Atul.


Here my girl, Atul. Dia ni bila first tengok masya-Allah muka kerek seh! Tapi bila kenal baik je, redha setiap kali kena dengar I bercerita huhu. Susah betul nak ajak bergambar, tapi sejak habis spm makin senang nak ambil gambar dengan dia. Hi Atul, saya doakan awak sentiasa jumpa kawan-kawan yang baik macam saya. Eh? Hahaha, ok semoga awak bahagia tanpa I dia samping you. Jangan lupakan saya tau. Bila ambil STAM nanti sentiasalah contact saya. Jumpa crush baru make sure bagitahu saya. Thank you juga sebab tabah ambil gambar saya hahaha! If you hurts, please let me know. Bye lavh youuu! *emoji kiss* Leulz.


Soooo, setelah membuat kajian. Most of my friends ni jenis puitis tahap babun. Thank you bagi wish panjang berjela! Thank youuuu! Tiba-tiba rasa nak buku kan wish korang tu. So, here's my reply to your wish :

@ppqah : Hi pqah, lepasni kau jadi budak Pekan, ok insya-Allah selagi aku hidup aku tak lupa kau. Selagi kau tak uninstall whatapps kau, selagi tu kita contact. By the way bukan Wong Si Tu weh, she's Wong Shi Ni bhahahah! Okay, SAYA SAYANG AWAK JUGA! Thank you Pqah, may Allah bless you, always.

@fasehahh : Hi Mal, thank you baby, takpelah awak nak cakap saya cantik ke apa but for me I'm not. Stay cute Mal, awak ni baik sangat lah. Suara lembut kemain, ewah gethew. Sorry sebab selalu buat bising dalam kelas hahaha, thank you again Mal. 

@mirzaasmady : Dear Mirza, aku dah tak ingat pasal kita gaduh tapi bila kau mention dalam wish tu suddenly aku teringat haa. Ye, kita as manusia ni kenalah maafkan orang so aku maafkan kau. Sorry for always hurts you too hahaha! Tak, aku tak kelakar pun lulz. Ajal maut di tangan Tuhan, kita manusia kenalah bersedia ((tapi aku pun tak bersedia lagi)) Dosa aku banyak and masih mencari Ilmu. Thank you for everything, may Allah bless you too. 

@jgn_tension : Assalamualaikum Nil, your wish always deep teruk! 

"Saya mendoakan agar semua impian awak tercapai serta menjadi orang Islam yang bertaqwa, anak yang Solehah dan isteri yang menjadi penyejuk hati suami. Semoga persahabatan kita tanpa pertelingkahan hingga ke Syurga. Dan, bagaimana saya mempertahankan awak dahulu sewaktu di Ihsan, begitulah juga saya akan mempertahankan awak untuk yang akan datang. Saya mungkin tidak berada 24/7 untuk mendengar segala cerita awak, tetapi ketahuilah saya tidak pernah jemu untuk mendengarnya."

Aww Nil, mana I tak sayang youuuu. Tapi orang kata yang jenis kuat agama ni Kawin dulu. Eh acane eh? Hahaha, saya doakan awak jumpa husband sweet macam KK, tapi kan KK tu takde ah baik mana hahahah! Sorry if I hurts you Nil. Kalau ambil gambar dengan KK tu jangan ah jealous lulz. Lavh you NIL!

@aliah.azan : Thanks mado, 5 years and still counting ouch. Biasalah lambat tua sebab tu habyby makin sayang aww! Hahah no hate pls! Insya-Allah Liah, I'll contact you. Sorry lah saya pun tak sweet dengan awak because saya bukan jiwang nak sweet sweet dengan you ahaks. Dengar cerita awak nak jadi chef? Haa, ambil culinary or pastry dengan I pls? At least I ada teman nanti. Zzz, takyahlah ambil STAM lulz. Bye loveyouu.

@nr.humairah : Thank you Mai sayangku, may Allahease your journey. Sorry for all mistakens Mai, thank you juga sebab selalu memahami perasaan I yang tah pape ni lulz. Bye. **semut lalu juga**

@aqilah.zahirah : Weh thanks weh, tak bukan awak orang last. Berderet lagi nak jadi last wisher tapi tak jadi-jadi lulz. Saya tak berharaplah dapat straight A's macam awak Qilah, but thank you doakan! Nice to meet you too. Takdelah terkejut mana but iloveyou bye angle.

@azyyatisyahirah : Wa'asalam Yati, takpelah lambat pun, awak dah wish hati saya berbunga-bunga tau! Maceh Yati. Saya pun doakan result awak gempak to da boom. Saya doakan jodoh awak dengan Abang Pah hahaha! Awak nampak sweet la dengan dia, betul tak tipuu. Thank you again, loveyoumore. 

@_frhe : Hi Farah, thank you for you wish. Act, saya takdelah nangis mana, acah je buat drama gethew. Deep I know awak pun nak nangis juga that time kan. cuma acah katangkan diri you kan? Lulz, always love our friendship hewhew. Harapnya persahabatan kita kekal abadi gethew.

@waniessaharudin : Thanik you Wanie.

Ok tak larat dah. Thank you sesiapa yang wish. Thank you crush sebab wish hewheww. Bye!

Whenever I start feeling sad, because I miss you, I remind myself how lucky I am to have someone so special to miss.