Monday, October 23, 2017 @ 9:40 AM  0 stares
Day 3. Last Day. :(

First of all, breakfast!


Aih, pagi-pagi dah nampak jodoh.. orang.



Nampak simple tapi sedap noks.


Teh Ais yang wajib korng minum bila dah sampai Thailand.


Thanks to this family sebab bagi resepi kat mama hahaha.

9 pagi, gerak ke Krabi Town. Memandangkan hari Ahad, so banyak jugalah kedai tutup. Otw ke sana, driver berhentikan kiteorang satu tempat ni. Normal lah berhenti tempat-tempat macam ni kan?





Jangan beli pa, jangan.




#ootd memang silap outfit lah kalau tetiba bantai pakai kain. 
Leulz.


Memandangkan kiteorang tak minat untuk membeli-belah so kiteorang decide to cafe hopping Krabi. Yass.










@ Blue Cup Coffee Cafe.








@ Amazon Cafe.

Dah masuk lunch time, kiteorang gerak satu kedai ni. Tak ingat nama apa but this place aku bagi 4.5/5 bintang. Kurang 0.5 bintang sebab susah aku nak baca menu dia harey tak faham aku. Dahlah pekerja dia pun fully thai ha dah jadah menda aku tak faham lol.







ULAM DIA DA BOMB OKAY! 



.
.
.

GERAK KE AIRPORT!




End of story. Apa yang aku dapat ke sana, aku rasa bersyukur sangat bila dapat travel with my parents. Yelah, mama papa dah pencen this year so depan nak merantau negara orang lain pula katanya. Blessed. Korang doakan lah aku dapat bawak mak ayah aku .. belanja depa makan sedap-sedap.. boleh belanja depa naik flight business class pula lepasni. Amboi. Hehe, Insyaallah! :) Okay, aku suka gila Thailand. Makanan depa memang best gila memang banyak kena dengan tekak aku. Kalau nak dibandingkan Indonesia or Thailand aku akan pilih Thailand! Till we meet again Thailand, aku suka bahasa dieorang lemah lembut naw rasanya kahkah. Misi mencari Nickhun tak berhasil mungkin takda jodoh kot? 

Tutup Salam.