Monday, November 20, 2017 @ 8:23 PM  0 stares
Yoooooo. Penang yo! It's been a while. Last pergi dulu with my siblings I guess.

Niat ke Utara ni memang ke Penang, pergi convo akak ipar aku. Hahaha, jangan ditanya kenapa aku terlibat sekali. Leulz. Ye, ye Penang syurga makanan gais. Banyak tempat nak pergi but aku ada sehari je untuk jalan-jalan ternak lemak.


This time pergi aku naik jambatan Penang yang kedua tu, lagi panjang.
Kiri kanan laut je, pening gak ah. Pastu aku ni mudah berfikir.. kalau tsunami ni memang takleh nak lari dah hahaha.





Photoshoot before Convo katanya.
((insecure teruk tengok akak ipar sendiri))





Bukan selalu nampak mama beratur ni hahaha!


Haa, ni tempat wajib pergi kalau ke Penang.
Korang waze aje.


Pesembooooooq Poooower!


Sotong mendatah ni pun sedap!

.
.
.

Okay. Hari seterusnya ke USM then ciao ke Ipoh!