Sunday, November 19, 2017 @ 5:18 AM  0 stares
Ya, bertemu kembali!

# PERHATIAN, ENTRI INI LEBIH KEPADA GAMBAR. 
HARAP ANDA BERTENANG!

Hari kedua, aku nak pergi Zoo. Ye, aku suka tengok binatang, seronok okay. Nanti date aku nak pergi zoo! Macam biasalah, breakfast is a must. So, tempat WAJIB korang kena try in Taiping is YUT SUN RESTAURANT!




Sumpah Chicken Chop dia legend nak mampos. Dulu masa aku kecik-kecik makan mendalah ni lepastu rasa dia memang tak berubah weh. Serious sedap. Menda simple je, yang sedapnya bila digaul dengan special sos ni. masyaAllah. Aku sampai tejoget-joget kot bila makan ni. Tau dah over hahaha!


Beef Steak, Wedges and Chicken Chop. Semua pakai sos yang sama tapi aku lagi prefer Chicken Chop ok. Plusss, korang kena try Roti Sayur dia memang padu nok harey. Maaf gambar selepas edit, saje nak bagi korang kecuq ayaq liuq. Kahkah.

ZOO TAIPING, HERE WE GO!



Luckily ada Kak Long, dia lahir di Perak so dapatlah 20% off hiks.


Ini harga untuk tahun 2017, harapnya tahun seterusnya macam ni juga.



Nice timing, first aku masuk macam suram gakla dahlah seramshit bunyi gorilla ke jadah menda ah, At last, kiteorang follow makcik ni dengan anak-anak dia hahaha!
Ohya, kalau korang datang around 10am, korang dapat bagi makan dekat binatang. Tbh, aku takdalah berani pun, setakat nak bagi makan dekat ikan bolehlah. Huhu.


Dekat sini juga korang boleh pilih nak naik train or jalan kaki.
kiteorang decide nak jalan kaki dulu acah acah menikmati keindahan alam gethew.


Aku taktahu ni menatey gapo. Tapi cute teruk boleh buat membe y'all.


Musang Jebat, bukan Ayda Jebat. Bukan sama sekali.





Beratur naik train pula. Katanya nak try dua-dua hahaha!


Acah buat muka excited padahal dah tengok binatang yang sama.



Okay, dah balik semua penat. Mandi dan tidur. Petang keluar lagi jalan-jalan.



#ootd sikit.




Jalan-jalan tepi Tasik Taiping, korang try la singgah ada sebuah food court dekat situ.
Best jugaklah untuk makan petang.

Dah habis cerita, aku nak pergi Taiping lagi. Pls. Nak Yut Sun lagi. Pls. Hari esoknya, ke Penang! Yay! Ciao gais jumpa lagi.